خوشا دیدار ما در خاک . . .

خوشا دیدار ما در خاک . . .

دست نوشته های روزانه
خوشا دیدار ما در خاک . . .

خوشا دیدار ما در خاک . . .

دست نوشته های روزانه

خانه مرگ

کوچه پس کوچه های شهر بارانیست و آلوده ، حتی استلا هم خوابیده . خونه محقر و کثیف است و بوی خون می دهد ، استلا هنوز خوابیده . . . !

صدای قدم های سنگین آنتوان روی کف پوش های شکسته ی خونه زیادی ست و هنوز صدای چیک چیک باران از سقف نم کشیده ی خونه درون سطلی که نانا گذاشته روی زمین می آید و سکوتی که بوی خون را خفه کرده به مشامم می خورد .

استلا بیدار شو . . . استلا بیدار شو . . . داره بارون میاد ، داره خونمون از آب پر میشه ، استلا . . . استلا . . . !

نظرات 6 + ارسال نظر
سپیده کیانی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:39 http://www.kiyani24.blogfa.com

از دست باران هم کاری برنمیاد
بگذارید استلا بخوابد..

استلا هم خوابید با باران . . .

شاعرشنیدنی ست دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:01 http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

همون خانه مرگ آر.ال.استاین؟ راستش نخوندمش اما تیکه تیکه این ور اون ور یه چیزایی ازش خوندم دلم می خواد بخونمش فایلشو ندارین آیا؟

کتابی که نام بردین رو منم نخوندمش ولی این متن خودم بود و اقتباسی گرفته نشده بود دوست عزیز .
سپاس .

سپیده کیانی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:55

من َم لینکتون کردم با افتخار... :-)

سپاس شما قبلتر ها لینک شدید .

مینا یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 http://chaghidarmeh.blogfa.com

یه جورایی فضای داستان های نویسنده های روسیو داشت...دوست داشتم.

سپاس دوست من .

حاج خانوم سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:31

یه چیزی بگم همایون خان ....
واقعا وقتی میام وبت یه جوری میشم ... چرا انقدر از مرگ مطلب میزارید؟ببخشید ولی خوب من واسه پست هایی که از مرگ میزارید واقعا نمیتونم نظر بزارم نمیدونم چرا بازم ببخشید ... آخه اسم وبلاگتونم رو این محور میچرخه ...
به هر حال شما که ملعون نیستین خدا رو شکر رمز میدم بهتون 821717

سپاس دوست وبلاگ نویس عزیز .
م ر گ هم به نظر من این قدرها سیاه نیست و دوسش دارم به نگاهی دیگر .

حاج خانوم سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:32

شما که تایید نداری
ای بابا مجبورم رمزم رو عوض کنم

عذر خواهی میکنم راست میگید من خصوصی ندارم باز هم عذر .
می تونید بگذارید من فعال کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد